Codi de l'assignatura: 11022251 Nom de l'assignatura: TÈCNIQUES DE FORMACIÓ PERSONAL Professor: Dr. Joan Boada i Grau. Període lectiu: Segon Quadrimestre Nivell: 4t curs Tipus: Optativa Programa: 1.-Estratègia empresarial, Qualitat i Formació. 2.-Formació vs Organització. 3.-Formació vs Individu. 4.-Formació, Aprenentatge i Innovació. 5.-Formació i Habilitats Psico-laborals. 6.-Models de Formació. 7.-Disseny de Plans de Formació. 8.-Problemàtica derivada de la implementació de la formació. Objectius: 1.-Integrar els continguts bàsics del programa. 2.-Dominar alguns mètodes de recerca en I'àmbit esmentat. 3.-Aplicació pràctica i empírica dels coneixements adquirits facilitant la intervenció. Bibliografia: Boada, J. (2000) Psicología del Trabajo, Organizaciones y Recursos Humanos. Barcelona: PPU. Buckley, R. y Caple, J. (1991) La formación. Teoría y práctica. Madrid: Díaz de Santos. Del Pozo, P. (1993) Formación de formadores. Eudema : Madrid. Edwards, W. (1983) Manpower Planning. London - Wiley & Sons. Goldstein, I. L. (1986) Training in organization. Needs assessment, development and evaluation. California : Brooks / Cole Publisching Company. Goldstein, I. L. (1989) Critical training Issues: Past, Present and Future. In I.L. Goldstein et al. Training and Development in Organizations. San Francisco . Jossey-Bass : Pub. Goidstein, I. L. (1991)Training in Work Organizations. In M.D. Dunnette & L.M. Hough (Eds.) , Handbook of Industrial and Organizational Psychology. California: Consulting Psychologists Press, Inc., Vol 2, pp. 507-620. Iribarne, A. d' (1989) La competitivité.- Défi Social, Enjeu Educatif. París - CNRS. London, M y Bassman, E. (1989) Retraining Midcareer Workers for the Future Workplace. In I. L. Goldstein et al. Training and Development in Organizations. San Francisco: Jossey-Bass Pub. Mètodes d'ensenyament: Classe teòrica, lectura d'articles, casos pràctics, grups de treball. Tipus d'avaluació: Continuada, Assistencial, Pràctiques, Treball Empíric, Examen escrit. Llengua en què s'imparteix: català. Número de crèdits ECTS: 3 crèdits (2 teòrics + 1 pràctic). |